23/10 -10

Idag har jag spederat ca 5 timmar på att göra klart gitarren, trodde inte att det skulle ta så himla lång tid -.- Men det var pilligt och jävligt. När gitarren väl var klar (trodde jag) så koppla jag in den utan något resultat, blev lite små irriterad, så fick börja felsöka gitarren, hittade ett fel och testade den igen fortfarande utan resultat.. Blev lite mer irriterad blev faktiskt så irriterad att jag klippte av strängarna med en avbitare (överreagerade lite) (a) sen öppnade jag gitarren igen och hittade lite fel som jag återgärdade, så nu verkar gitarren fungera som den ska (kan dock inte test spela utan strängar, men det låter iaf vettigt när jag kopplar in den)

Lite pics nu då på dagens arbete:




















Sådär ja! det blev lite bilder :) i hope you dont mind.

/ E & F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0