11/9 framsteg men ändå ett baksteg!

Tjena! igår så gjorde jag klart gitarren för lackering. och grunden och lacken får jag på måndag förhoppningsvis.
Sen har jag även kollat omkring lite på blocket efter 4x12 låda som jag nu hittat. Så imorgon blir det en trip till Linköping för att inkassera det.

Annars har det väl inte hänt så mycket eller jo, jag har gjort klart förstärkaren helt och hållet (y) och fick ett samtal från Fredrik där han berättade att dioden till pedalen hade gått sönder, men han skulle se över det så vi hoppas på ett simpelt fel. Och innan jag glömmer det så måste jag dokumentera att vi var hos Anders i onsdag och hämtade 2 st motstånd till förstärkaren!











Sedan hur gitarren ser ut just nu:






DAGENS + Jag har hittat en förstärkare och det var 3 som ville ha den men jag fick den (Y) så projektet rullar på!

DAGENS - Dioden i tremolo pedalen har gått sönder :'(

/ E & F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0